Besöksvecka: Måndag

I måndags började min familjs vistelse här. Jag hämtade dem vid flygplatsen, efter att ha suttit där i två timmar och väntat. Dumma snöstorm i Köpenhamn som gjorde att de blev försenade så förjordat. Jag höll på att somna där på min väntestol, och när de väl kom vid 23 åkte vi Metron till hotellet, som jag dagen två dagar innan avbokat från tre nätter till bara den första.

Vi kom till hotellet vid 00-tiden och då blev vår kvällsmat svenska knäckebröd och polarbröd, det var nämligen vad vi hade att äta. Ingen orkade ju gå ut och äta vid den tiden, och vid 01 kom vi äntligen i säng efter lite planering inför morgondagen.

Jag själv var supertrött, eftersom jag varit i skolan under dagen och inte sovit någonting i förväg, eftersom deras beräknade landning var 20.35 tyckte jag inte att det skulle behövas. Men, så kan det gå. Det var i alla fall den kortaste hotellvistelsen jag varit med om.

Dessutom, kan jag skriva i det här inlägget, Familjen Alv åkte ju till Valencia på lördagen, så jag har varit ensam från mitt på dagen den dagen, tills ja, till idag, egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0