Besöksvecka: Söndag

Jag har nyss vaknat, jag kom hem vid 12.05 efter att ha lämnat av familjen min vid flygplatsen inne i Madrid. Det har varit en händelserik vecka, men med många oförutsedda händelser, så jag tänkte ta varje dag i ett inlägg.

Idag är det alltså söndag, och ingenting speciellt har hänt. Gick upp vid 7 och vid 8 styrde jag bilen mot tågstationen, och sen var det avsked och adjö. Nu väntar jag på att Familjen Alv ska komma hem från Valencia, de lär komma inom en timme eller något sådant. Och jag är skittrött, men sover jag mer lär jag ju inte somna ikväll. Och det var söndagens inlägg.

Kommentarer
Postat av: B

Ja, det har varit en händelserik vecka, och det mesta har trots oväntade incidenter gått bra, tack vare en superb spansktalande guide. Jag är imponerad och stolt över dotera mi!

2008-03-23 @ 18:48:00
Postat av: Mammica

Jag instämmer helt och hållet! Tack lilla gumman för allt!
Jag tycker förresten att du är på god väg att uppfylla minst två av dina mål med Spanienvistelsen!

2008-03-23 @ 19:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0