Nystart på gång

Hej på er kära läsare!

Det är rent ut sagt skitroligt att man får kommentarer trots att bloggen ligger nere! Det ska ni ha stort tack för!

Det är även det som får mig att vilja fortsätta skriva om vad som händer och fötter i mitt väldigt intressanta liv. Därför kommer det att inom kort komma en ny blogg. Det med temat mitt nya spännande jobb som kommer innebära mer resor och mer möten med människor.

Jag ska försöka lägga ut den nya bloggen så snart som möjligt, för att ni ska få fortsätta följa mina tokiga resor och erfarenhetssamlande.

Och ännu en gång, tack till alla som fortsätter vara nyfikna. Det är ni som gör mina bloggar!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åååh, spännade! Jag vill veta!!!

2010-04-11 @ 21:57:25
URL: http://lizinamerica.blogg.se/
Postat av: Lollo

Oj nu såg jag att jag fått kommentar från dig också ;) Tack!

Joo men det är klart jag har tid att läsa om dig! Jag väntar spänt på att få se vad det är om!

2010-04-11 @ 22:00:32
URL: http://lizinamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0