Försening

Just nu sitter jag på flygplatsen i Barcelona och väntar på mitt plan, som såklart är 30 minuter sent. Fast egentligen gör det inte så mycket eftersom jag har massa väntetid i Köpenhamn också.

Jag har dessutom blivit av med min älsklingssax. Dumma jag hade råkat packa ner den i handbaggaget. Jag hade lagt den i en liten väska med massa andra småsaker som jag egentligen tänkt ta i det incheckade baggaget, men sedan flyttade jag över den till handbaggaget istället, utan att tänka på vad jag egentligen hade i den. Riktigt korkat. Min älsklingssax som varit med mig i princip överallt i världen.

Så ja, nu sitter jag här och försöker tänka på vad jag ska göra med tiden. Jag har bara 15 minuters gratis Internet, så efter det får jag väl spela MSröj eller patiens. Kul, kul, cykelhjul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0