Morgondagens plan

Ikväll är det pizzakväll, men vi ska även äta pannkakor. Spenatpannkakor. Ska bli intressant att se hur de gör pannkakor i det här huset.

Imorgon ska vi göra något som jag längtat till: åka till Montserrat! Det är i eget utbildningssyfte som jag vill dit, eftersom jag mycket troligt kommer att åka dit som reseledare nästa sommar, och då är det bra att ha varit där innan. Den här sommaren hade vi inte en sådan utflykt med nästa år ser det annorlunda ut, och med framförhållning är en reseledares dygd.

Vädret har de sagt ska vara soligt men kallt, men kylan berör mig inte. Bara det är sol så jag kan få lite fina bilder.

Idag har vi inte gjort något speciellt. Eventuellt skulle jag ha gått ut med Maya, men jag tror jag skippar det eftersom vi ska till Montserrat imorgon, och jag vet inte exakt hur tidigt det blir, men jag vill inte vara för trött. Det är viktiga saker som ska kommas ihåg imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0