Nyår i Korea

Kl. 23.33

Så här sitter jag, i Korea, på nyårsafton, och gör ingenting alls.

En snabb liten sammafattning av tiden hittills är att jag sett en hel del av Seoul, och att vi promenerat i massor. I natt sov jag bara fem timmar, vilket gjorde att jag i kväll blev supertrött. I Korea firas inte nyår specellt mycket, i alls fall inte i den här familjen.

Vi gick upp tidigt i morse och eftersom jag nästan somnade på stan åkte vi hem isället för att trängas med 12 miljoner koreaner på gatan. Lite tråkigt, men jag la mig och sov i två timmar och nu är jag uppe igen. Fast jag skulle lätt kunna sova 10 timmar till.

Jag vill i alla fall önska er allihopa ett rktigt GOTT NYTT ÅR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0