Öppna dörrar

Idag var Celia på dåligt humör vid lunchtid. Ingenting var som hon ville och det var massa skrik ett tag. Men när jag till slut fick göra en hästsvans på henne som hon gillade starkt, då blev det bättre.

Hon och Aleix har gymnastik på fredagseftermiddagarna, så jag brukar sätta äggklockan på ringning när de ska spatsera iväg till gympahallen som ligger här i närheten. Detta eftersom jag måste gå upp med Dora till skolan 16.40, och de andra börjar gympan 17 (eller egentligen strax efter). Idag kom även kusinen hit för att ta följe med dem.

När jag kom hem från att ha lämnat av Dora fick jag mig en obehaglig överraskning. Dörren stod på vid gavel! Barnen hade inte stängt den ordentligt! Tänk om någon hade gått in och tagit något! Min älskade (dumma) dator till exempel! Jag gick ett varv i huset, och det var lugnt som tur var. Men vilken hemsk känsla det var.


Kommentarer
Postat av: Lollo

Hoho, kul du.

Mina ungar är också kassa på att stänga dörren. Det är ofta dörren in till garaget står öppen...



Har skickat mailet med receptet nu! Skickade den till samma mail som jag fick från förra gången, hoppas att du fortf använder den :P Annars får du säga till... och ja, jag vet att jag skriver alldeles för sällan! men jag är lat...

2010-12-10 @ 18:44:39
URL: http://lizinamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0