Mer återseeneden

Nu har jag även fått träffa städerskans dotter. Vi träffades ett par gånger när jag var här förra gången, och hon ville gärna prata med mig när hon fick reda på att jag hade kommit tillbaka. Kul att se henne igen också.

Jag håller på att skriva en liten kort presentation som jag måste göra klart så snart som möjligt. Det är nämligen så att jag ska gå en reseledarkurs i Malmö dagen efter jag kommer hem till Sverige igen, och man fick i uppdrag att förbereda sig på att prata om vad som helst i tre minuter. Tre minuter är ingenting, men jag är trött och jäspar mest hela tiden. Så därför går det ganska långsamt att skriva ner något intressant.

Skulle egentligen vilja lägga mig och vila en stund till, men det går inte, för städerskan är här fortfarande och hon kanske vill prata med mig innan hon går igen. Så, jag får roa mig med Internet, eller försöka skriva ändå, en stund till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0