Jag finns kvar!

Till alla nya (och gamla) läsare: Fortsätt kommentera!

Jag kollar alltid bloggen lite då och då, så alla ni som är intresserade av att veta mer om min tid som au pair, eller au pair-jobbet i stort, lämna ett avtryck här i bloggen så mailar jag tillbaka så fort jag sett det. Jag hjälper gärna till och ger tips och råd till alla som vill ha det.

Det är mycket möjligt att bloggen en dag återuppstår, precis som den tidigare gjort, om jag skulle behöva åka tillbaka till Madrid, eller till något helt annat ställe. Så glöm inte bort mig, man vet aldrig när jag dyker upp igen!

Kommentarer
Postat av: Madrileña

Jag började läsa din blogg för ett tag sedan, det är så trevligt att läsa om andras au pair-upplevelser :)

Själv var jag au pair 2006-2007. Först i el Casar, en liten by i Guadalajara(på gränsen till Madrid), och sen i Majadahonda, Madrid. Min familj flyttade alltså, jag bytte inte familj.

2010-03-13 @ 17:38:14
Postat av: Lollo

Vad gör du nu för tiden? Varför hör du aldrig av dig?.. Nej okej jag ska inte imitera Tomas Ledin.



Men vad har du för dig nu då? Du har ju varit iväg och gjort grejer typ hela tiden :P Har du några nya planer på att åka iväg någonstans?

2010-03-15 @ 11:11:38
URL: http://lizinamerica.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hejsan!

Kul att läsa om en svenska som au pair:at i Madrid! Jag befinner mig i Madrid just nu, underbar stad, då jag hälsar på min pojkvän som precis flyttat hit. Funderar därmed på att spendera min sommar här och har kikat runt på lite au pair-sidor men känner mig lite vilse. Har du några tips? Vänliga hälsningar, Sofia.

2010-04-05 @ 11:10:31
Postat av: Denice

Hej hej!

Jag har har alltid velat åka som Aupair och har nu bestämt mig för Spanien. Jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Har massvis med frågor... Hur upplevde du det? Hur bokade du( någon organisation?) Hur gjorde du? Hur länge var du borta? Hur länge måste man minst vara borta? har tusen frågor. Hoppas allt går bra.

Tack på förhand ;)

2010-09-28 @ 21:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0