Chokladsug

Två dagar utan blogg, vad händer?

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, jag vet inte vad som tagit upp min tid så mycket.

Men idag har jag gjort en lusbehandling av mitt hår, lagat lasagne till hela familjen (barnen tyckte inte om pepparn i den, men föräldrarna älskade den) och varit på katalansklektionen.

Jag är så sugen på choklad så det finns inte. Marabou! Var finns du när man behöver dig!? IKEA, come to me med lite mjölkchoklad! Eller nästan ännu bättre, polkachoklad! Eller med digestive. Eller daim. Bara det är choklad i det!

Kommentarer
Postat av: Sara

Har Marabou Vintervit kommit till Ikea i Spanien?? Det är den nya vinter edition för i år, men jag tyckte inte om den, alldeles för söt, mjölkchoklad ska de va! :D

2010-11-17 @ 11:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0