FC Barcelona vs. Real Madrid

5-0.

Herregud.

Barca lekte med bollen som de ville och förde spelet matchen igenom. Stackars Madrids målis, han hade verkligen en tuff dag på jobbet måste man säga. Han fick ingen hjälp av sina försvarare och Barca kunde kicka in mål efter mål genom snygga inspel och tunnlar mellan benen på madridarna.

Jag såg matchen, inte på Camp Nou som är Barcas arena, men likväl på en bar/restaurang precis mittemot mitt hus. Det var jag och en annan tjej, och så sex killar, precis som det brukar vara. Tyvärr så är det en röktillåten bar så mitt hår stinker naturligtvis och kläderna måste vädras. Men den andre januari blir det andra bullar när förbudet träder i kraft. Jag längtar!

Nu ska jag försöka sova, för imorgon väntar en tuff dag. Jag ska väcka barnen på morgonen och ta dem till skolan. Vi får väl se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0