Halsont igen

Jag är sjuk igen. I halsen i alla fall.

Min röst har nästan försvunnit och nu gör det ont ständigt. Dessutom hostar jag. Jag har till och med vaknat av att jag hostar. Eller så har jag vaknat och hostat direkt. Lite svårt att veta vilket som är vilket.

Frågan är varför det blir så här. Jag äter, sover och dricker bra. Och jag har tillräckligt med kläder på mig, tror jag. Det är så svårt här när det skiljer kanske tio grader mellan dag och eftermiddag. Det är jobbigt.

Strax ska jag gå och hämta Dora i skolan. Jag gör det lite senare idag eftersom Celia och Aleix har musik och blir hämtade av en annan mamma. Så istället för att vänta på bibblan i 1,5 timme med Dora låter jag henne leka en stund i skolan. Hoppas bara att jag hittar henne sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0