Iväg

Om en stund ska vi åka och hälsa på morföräldrarna på deras gård en liten bit härifrån. Egentligen orkar jag inte, för bara att gå ner och äta lunch tog på krafterna. Helt orkeslös är jag.

Men samtidigt vill jag gärna följa med så jag får se vad det är för ställe.

Och i morgon kommer jag vara ensam hela långa dagen, eftersom familjen ska iväg på egna upptåg, som jag inte vill med på. Det kommer bli så skönt att bara få ligga i sängen hela dagen och inte bry sig om något. Längtar redan dit.

Kommentarer
Postat av: Mammica

Helt ensam blir du ju inte... Du har ju sällskap...

Använd luskammen flitigt så att de inte hinner föröka sig alltför mycket innan du har köpt medel. Men hela familjen måste behandla sig annars är det risk att de små rackarna bara vandrar runt från den ene till den andre.

Sköt om dig och krya på dig! Kram!

2010-11-13 @ 16:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0