Pizza som vanligt

Ikväll var det pizzanight igen, som varje fredag. Idag såg min ut så här:



Och så här såg det ut efteråt:



Okej, jag åt inte hela pizzan själv, Felip hjälpte mig. Men tom blev tallriken i alla fall.


För övrigt idag har det varit en lugn dag. Jag har fått göra massa saker som jag inte brukar göra annars, som tex att prata med receptionen i skolan för att hämta några biljetter, jag har fått prata med en bibliotekarie för att säga att vi inte har en bok som de säger att vi har här hemma, och jag har fått stoppa ungarna i säng på egen hand. Det sistnämnda eftersom Felip och Maria är på ett möte. Och ungarna är så snälla och lydiga så det är inget problem för mig att få dem i säng. Värre var det i Madrid. Usch, det gick inte alls med dem.

Men, men, snart ska jag väl sova själv också. Fast först ska jag spela lite Betapet. Jag har råkat fastna i det igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0