Trebarnsmamma

Idag när jag gick hem med barnen från skolan frågade en äldre man på gatan mig om alla tre var mina. Lite kul. Jag bara skrattade och sa att nej, det är de inte, och så gick vi vidare.

Sandra, kul att du är tillbaka! Som svar på din kommentar, att jag bör kolla upp om det finns biografer som visar filmer på originalspråk. Det har jag redan gjort, och det enda som finns är inne i Barcelona. Jag har inte helt lätt att ta mig dit under veckorna, eller rättare sagt, det är omöjligt. Jag är lite orolig för hur länge de visar Harry Potter, men förhoppningsvis kanske jag kan åka in i helgen och se den.

Ikväll är det dags för El clásico, dvs fotbollsmatch mellan Barcelona och Real Madrid. Alltid en laddad match som betyder mycket, och eventuellt ska jag hänga på gänget från i lördags och se den på en bar. Kan bli intressant.

Som slut på det här inlägget kan jag berätta att min dator har blivit helt knäpp. Måste prata med pappa om det så jag kan fixa det. För jag orkar inte ha en bångstyrig dator att tampas med i onödan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0