Barcelona

Nu är jag hemma igen. Kom för en timme sedan.

Natten i Barcelona blev galet bra faktiskt. Vi gick till ett diskotek för homosexuella (första gangen för Maya, hennes kompis fran Schweiz och mig), men där var alla sorters människor och musiken var suverän att dansa till.

Vi somnade inte förrän vid 7 pa morgonen. Jag vaknade redan vid 10 och kände mig rätt pigg, men lyckade somna om. Sedan vaknade jag kvart i 12 och bestämde mig för att göra mig i ordning och hinna med halv tva-bussen hem. Vilket jag ocksa gjorde.

Ikväll vet jag inte exakt vad som händer, om det blir Manresa, Vic eller bara här hemma. Barcelona - Madrid spelar idag, sa eventuellt ska jag titta pa matchen med folket härifran. Sedan far vi se.

Nu ska jag ringa tjejen fran El Salvador och sa ska vi ha lite myspys hemma hos en tjej fran Honduras. Egentligen skulle jag nog behöva vila en stund, men det kan jag göra lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0