Lite sent inlägg

Jag har fortfarande inte skrivit något om förraförra helgen och veckan, då vi åkte till Tibidabo. Så här kommer en liten sammanfattning av det:

Lördag

Nöjesfältet Tibidabo var kul! Vi åkte mest barnattraktioner, men jag och Mamma Maria slängde oss upp i en läskig sak som åkte upp-och-ner i vissa stunder. Vi åt middag på en wok buffé restaurang, och blev ordentligt mätta. När vi kom hem duschade jag mig och gjorde mig iordning för utgång med Maya. Jag ville kolla in det nya disokteket, men eftersom det kändes pinsamt att gå in där så tidigt (klockan var bara strax efter 1, vilket är tidigt i Spanien, det öppnade nämligen då) så hamnade vi till slut på det gamla vanliga stället. Pappan hade lånat ut bilen till mig eftersom diskot ligger en liten bit utanför själva centrum, vilket innebar att jag var spiknykter och tröttnade på kvällen ganska snabbt tyvärr.

Söndag

Hade myror i benen hela förmiddagen. Maya jobbade så hon kunde inte gå ut och gå med mig, så till slut bestämde jag mig för att ta en promenix i min ensamhet. En timmes promenerande blev det i vårsolen. Helt underbart! För övrigt hände det nog inte så mycket på söndagen.

Måndag till fredag

En helt vanlig vecka. Ingenting speciellt hände vad jag kan minnas, förutom att jag fick reda på min katalanska framtid på tisdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0