Nästa vecka

Idag blir det visst fyra inlägg. Så som ni märker är mina gamla bloggtakter tillbaka igen. Känns skönt, men samtidigt så vet jag inte hur nästa vecka kommer bli, i och med att jag måste försöka plugga så mycket som det bara går. Den 12:e smäller det!

Jag pratade nyss med en av katalanskorna, inte Nina, utan en annan, som vi kan kalla Olivia, om att jag vill åka in till Manresa i helgen för att gå på ett riktigt diskotek. Och hon var på! Så förhoppningvis åker vi dit på lördag och jag längtar redan. Bra att ha det som morot att se fram emot. Och förhoppningvis kan vi dra ihop ett gäng som när vi åkte till Vic. Det var superkul!

Nu ska jag i alla fall sova. "I tid" blev det ju inte direkt, och mitt stackars huvud värker och bankar för fullt. Men jag ska tillåta mig själv att ha en liten sovmorgon imorgon. Inte ställa klockan allt för tidigt. För att ha så mycket energi som möjligt under resten av dagen.

Bona nit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0