T-shirt

Jag var den enda på hela skolgården som endast hade t-shirt på mig (och jeans). Alla andra hade antingen tjocka långärmade eller tunna jackor på sig. Inte en sekund hade jag klarat mig om jag hade haft det i den här värmen. Jag svettas i jeansen och grämer mig över att inte ha något tunnare att ta på mig. Shortsen känns lite väl mycket så här i början, men till helgen blir det nog barbent.


Celia: Varför har du bara t-shirt på dig?
Anna: För att för mig är det som sommar idag och jag är jättevarm.
Aleix: Vad sa ni?
Anna: Att jag bara har t-shirt på mig för att jag är så varm.
Aleix: Ja, det är för att du är en viking.

Kommentarer
Postat av: Lollo

hahah viking.

lustigt att det är så i Spanien, jag tycker det borde vara så här också! men nä, här går mina ungar i bara tshirt och en tjocktröja när det är typ -5 grader ute, och när det är 9 grader så svettas man ju ihjäl om man tvingas ha en tröja ovanpå en tshirt. helst vill ungarna ha shorts och tshirt när det är knappt 15 grader.

2011-04-04 @ 15:55:18
URL: http://lizinamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0