Här var'e luggat

Oops, som det kan gå.

Jag visste inte hur jag ville ha håret och ingenting funkade med luggen. Så vad gör Anna? Jo, tar fram saxen och snipp snapp så har jag hellugg igen.

Det är inte första gången jag impulsklipper mig själv, och antagligen inte den sista heller för den delen. Att jag dessutom blir nöjd med resultatet gör det ju inte sämre. Problemet är att jag egentligen inte vill ha lugg när det är så här varmt. Man blir så svettig då! Men det får jag väl lösa imorgon, just nu är det inte så varmt, bara 25-26 grader någonting.

Laia sa att musikalen kostar 13 euro, men vad tusan, lite måste jag väl kunna spendera på Festa Major? Strunt samma om den är dålig, 13 euro kan det säkert vara värt, även om jag inte förstår hälften av vad de sjunger. Bra språkövning blir det ju i alla fall. Och det verkar som jag får gå på den ensam om jag vill se den, men det ska jag väl klara av också.

Just nu är jag hungrig, men om jag äter nu lär jag ju bli hungrig snart igen. Gud vilka problem de spanska tiderna ställer till med. Musikalen börjar inte förrän 22 och sedan vet jag inte hur länge den håller på men därefter är det party party i parken.

Men en "ny" lugg har jag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0