Kvällens planer

Det slutade så här: Jag och Alva ska försöka ta oss in på musikalen utan att betala. Hon sa att det kostade 15 euro, och eftersom jag ändå inte kommer förstå vad som sägs så kan det kvitta om jag ser en timme mindre. Nu hoppas jag bara att det funkar (hon säger att det inte är något problem), och om det inte gör det ska vi dricka cider på det enda stället som jag vet serverar god sådan. Annars är det bara öl och vin som gäller, och det är jag inte sugen på ikväll.

Hur kvällen blev kommer ni få reda på imorgon. Nu ska jag bege mig ut i min midsommarklänning och göra alla katalaner förvirrade, för här kommer svenskan!


Kommentarer
Postat av: Lollo

good luck, have fun! :D

(oklart varför jag skriver på engelska. spanska eller katalanska vore kanske lämpligare. tyvärr är mina spanskakunskaper inte så bra som jag önskar :P)

2011-08-14 @ 00:16:43
URL: http://lizinamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0