Dansvänligt

Temat på mitt företags kick off i år är som rubriken säger, Dansvänligt. Dans som i ballroomdance om man ska tyda tillhörande video.

Maria har plockat fram fyra kreationer i klänningsformat som jag kan få låna. Tyvärr är jag lite längre än vad hon är och tre av fyra var för korta alternativt för stora. Den fjärde är däremot ganska fin. En svart, lång, oärmad sak med lite nitar uppe i halsen. Faktiskt ganska bra. Men jag ska tänka lite på det, för jag måste ha skor som passar till också, och de får inte ha klack, för då blir klänningen helt plötsligt för kort.

Sen kan man ju tolka dansvänligt som att man kan ha vad som helst som går att dansa i. Vilket ju gör det hela enklare.

Ikväll är det pianokonsert som står på schemat. Celia ska ha föreställning, vilket ska bli spännande att se, även om hon bara ska framföra en enda låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0