Drömtydning

Inatt jag drömde något som... fick mig att bli ganska orolig. Jag drömde att jag inte fick 100. Det kändes så verkligt att jag nu är osäker på om jag verkligen kommer få det. Snacka om att ha höga krav på sig när en dröm, eller rättare sagt, en mardröm, krånglar till verkligheten. Jag får helt enkelt gå och vänta till imorgon kväll när jag får mitt certifikat.

Idag är det onsdag. Kanske min favoritveckodag eftersom jag är ensam hela dagen. Visserligen ska jag snart gå upp till skolan som vanligt, och i eftermiddag ska jag gå med barnen till musikskolan, men föräldrarna kommer inte hem på lunch och städerskan är inte här. Jag kan sjunga eller göra vad helst jag vill utan att någon bryr sig. Det är så det ska vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0