Ett Foto I Timmen

Idag ville jag testa något som tydligen är väldigt populärt nu för tiden. Ett foto i timmen. Jag tycker nog jag lyckades spegla min ganska vanliga dag rätt bra.




10:40  Frukostdags, efter att ha ställt om alarmet från 9.30 till 10.00 till 10.30. Så kan det gå.




11:40  Ska börja förbereda lunchen. Idag blir det linser med majs och kokade ägg (det var inte jag som kokade de katastrofala äggen). Som andra rätt blir det stekt potatis.




12:44  Öppnar dörren för att gå och hämta barnen i skolan. Upptäcker att det regnar!




13:55  Lunchdags. Blev ett litet senare foto eftersom jag var upptagen med att hålla ungarna i schack.




14:43  På väg till skolan igen.




15:42  Lite Annatid med Big Bang Theory i sängen.




16:44  Dags för att gå upp till skolan igen. Och se vem som precis kom hem från jobbet! Mamma Maria och den nya bilen.




17:39  Hemkommen från skolan tillsammans med Celia, efter att ha lämnat av Dora för sin danslektion.




18:43  Har hämtat Dora från dansen och på vägen hem passerar vi den här bajshögen. Den har legat där sedan festivalen Tres Tombs, lite smått äckligt.




19:41  Strax är det Aleixs tur att ha konsert.




20:39  Och så var konserten avklarad. Det är Pappa Felip och Mamma Maria som ni ser ansiktena på. De var inte beredda på att jag skulle fota dem, därav deras ganska ointresserade uttryck.




21:43  Skype med Lillebror!




22:45  Packandes inför helgen i Valencia.




23:40  Sista bilden. 10 minuter kvar på Big Bang Theory och sen blir det nattdags. Hoppas ni gillade att få mer insikt i min torsdag. Bilden föreställer för övrigt väggen rakt mittemot min säng, dvs något av det sista jag ser innan jag släcker ner är min vackra barntapet.


Kommentarer
Postat av: Lollo

haha nej men fan vad kul det här var!! det här var ju superkul att se. det gör vi oftare va? :P

2011-02-18 @ 01:20:30
URL: http://lizinamerica.blogg.se/
Postat av: Mammica

Kul att få lite bilder!

2011-02-18 @ 13:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0