Månens dag

En helt vanlig ohändeserik måndag. Hade ställt klockan på 8.45, ställde om den till 9. Ställde om den till 9.30. Vaknade inte förrän 11. Så kan det gå. Det blev med andra ord ganska stressigt när jag skulle hinna med att torka alla golven i huset, göra mat och göra mig själv i ordning. Sedan var jag tvungen att springa upp till skola med andan i halsen och ramlade nästan ihop när jag väl kom fram. Utmattning.

Som tur var ringde Maria och sa att hon skulle komma och hämta barnen för att ta dem tillbaka till skolan, så jag slapp den vändan, vilket kändes väldigt skönt.

Eftermiddagen har varit lugn. Jag hämtad Dora lite senare än vanligt, vi gick till biblioteket, väntade på Celia tills hon kom ner från musiken vid halv sju, och vid sju gick vi alla tre hemåt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0