Oviss kväll

Ensam igen. Familjen åkte nyss iväg för att fixa med bilbytet.

För två timmar sedan ringde Nina, en av de katalanska tjejerna, och frågade om jag ville kolla på när killarna spelade fotboll. Jag sa ja, men hon visste varken när eller var de skulle spela, och jag väntar fortfarande på att de ska höra av sig.

Jag skickade nyss iväg ett sms till Maya, schweiziskan, och frågade om hon ville hitta på något ikväll, så nu väntar jag svar från henne också.

Och under tiden sitter jag och äter rostat "pizzabröd" (bröd med soltorkade tomater, oliver och basilika inbakat) med tomatsås och riven ost. Skulle till och med kunna lägga till något annat också, så blir det nästan som en riktig pizza.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0