Skrattfnatt

På väg hem från biblioteket med de tre. Dora skuttar en bit framför oss andra. Glad och bekymmerslös. Två män står mitt emot varandra och pratar. Dora skuttar mitt emellan dem i sin egen lilla värld.

Det såg så kul ut att jag faktiskt skrattade till, inte så att någon hörde mig, men ändå. Hon är ju bara för söt.

Aleix klagar på att vi går så mycket. Han vill åka bil. Jag hade också föredragit att köra fram och tillbaka, men nu har vi inte tre bilar som i Madrid. Imorgon kommer vi dessutom bara ha en bil, vilket innebär att de kommer vara tvungna att gå till skolan även på morgonen. Jag kan redan nu föreställa mig hur det kommer låta imorgon klockan 14.40. Inget jag ser fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0