Sov du lilla videung

Jag ställde klockan på 19.45, vilket innebar 30 minuters vilopaus.
Jag vaknade av alarmet, men råkade trycka av det istället för att snooza vidare.
Jag somnde om på mindre än en hav sekund.
Jag vaknade 20.46.

Då sprang jag ner, helt yrvaken med håret på ända och kom lagom till att middagen nästan var avslutad. De hade inte velat väcka mig. Jag hade inte velat sova så länge. Trots missen är jag nu, efter tre kvarts skypande plus lite Bug Bang, fortfarande supertrött.

Imorgon blir det mer vård av barn. Celia ska stanna hemma imorgon också. Plus att städerskan kommer. Jippi för min egentid som utan att jag kan göra någonting åt det, förgås till, just det, ingenting.

Kommentarer
Postat av: Lollo

hahaha. bug bang. hur alla småkryp utvecklades?? :D

2011-02-22 @ 03:10:54
URL: http://lizinamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0