Vädret i Valencia

Nu är i princip allting klart inför trippen söderut. Det ska bli så himlans spännande att träffa Familjen Alv igen, och deras au pair!

Jag ska hämta barnen i skolan som vanligt, och äta lunch med dem som vanligt, och lämna dem i skolan lite tidigare än vanligt, och sedan åka till Barcelona och sedan Valencia, vilket är ganska ovanligt. Jag tror jag har bestämt mig för att inte ta med datorn. Jag hoppas ni inte kommer sakna mig för mycket under helgen. Min återkomst är beräknad till ca 22:00 på söndag kväll.

Det ska för övrigt bli 20 grader varmt i Valencia på lördag. Inte helt fel.

Kommentarer
Postat av: Mammica

Ha det så trevligt!

2011-02-18 @ 13:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0