Back in Seoul

Kl. 22.46

Nu är vi äntligen hemma igen, efter totalt snökaos i Kodjedo (min lilla svenska stavning), en fantastisk båttur till lilla ön Oedo och en svindyr taxiresa i Busan, med mera.

Uppdatering kommer väl så småningom. Just nu är jag för trött för att orka tänka tillbaka på de tre dagar som förflutit, och i morgon ska vi till Lotte World, en stort inomhusnöjesfält.

Min kamera är för övrigt sönder. Samma sak hände när jag var i Japan, då gick den också sönder. Det var en precis likadan kamera, så det kanske är dags att hitta något annat. Det bästa är att det är en Samsung, så därför bör det vara lätt att fixa den här i Seoul. Samsung är koreanskt om ni inte visste det. Dessutom är min Samsungmobil också dum. Jag måste ladda batteriet två gånger om dygnet för att ha den i funktion. Så otroligt irriterande.

Men nu blir det som sagt sängen. Ska bli skönt, fast vi har sovit väldigt bra på resan också i och för sig.

Kommentarer
Postat av: Mammica

Mycket snö och nästan kaos här också! Skönt att ni är tillbaka.

2011-01-05 @ 18:28:45
Postat av: B

Du behöver tydligen lite robustare grejor. Är det objektivet som hakat upp sig igen?

2011-01-06 @ 09:37:12
Postat av: B

Du behöver ett nytt armbandsur, det hjälpte inte att byta batteri.

2011-01-09 @ 09:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0