Barcelona igen

Det blev visst ett litet blogguppehåll medan jag var hemma. Det blir så ibland.

Nu sitter jag i alla fall på Barcelonas flygplats, igen, och väntar på att Pappa Felip ska komma och hämta mig. Han slutar jobba kl 14 och efter det tar det nog 30 mintuer för honom att komma hit, så ja, här sitter jag och utnyttjar mina 15 + 15 minuter Internet (man registerar sig med mobilnumret, och jag har ju två, ett svenskt och ett spanskt, fiffigt värre).

Jag tänkte skriva om sista tiden i Korea och resan söderut som ni fortfarande inte fått någon info om, så snart jag har lite lugn och ro. Det har varit rätt stressigt de få dagar jag varit hemma, men här kommer jag förhoppningsvis få lite tid över.

Jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska gå på min katalanska lektion ikväll eller inte. Helst vill jag ju inte missa något, men samtidigt är jag lite halvtrött. Jag sov hela vägen ner till Kastrup på tåget (ca 2 timmar) och hela flygresan (ca 2,5 timmar), så egentligen borde jag inte vara trött, men jag gick ju trots allt upp klockan 4 imorse. Äsch, jag får bestämma mig när jag kommer fram helt enkelt.

Flyget var nästan fullbokat, men jag lyckades välja en plats vid fönstret så jag hade min vänstersida tom. Är alltid skönt att inte ha någon vid sidan om sig. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva för babbel mer. Men snart får ni en utförligare uppdatering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0