Fiesta

Hemkommen igen från det vilda. Nja, så vilt var det inte. Vi började på en bar/restaurang som vanligt. Sedan blev det fritidsgården. Det var inte alls min stil på varken folk eller musik och jag tyckte det var rätt tråkigt där. Så till slut gick vi till diskoteket. Mycket bättre! De spelar i alla fall musik som man kan dansa och sjunga till.

Ett annat stort plus med den här kvällen var avsaknaden av rök. Det är himlans skönt att slippa den ska jag tala om. Tack och lov för lagens långa arm som satte stopp för det ohälsosamma rökandet inomhus.

Nu ska jag vila mina stackars fötter. De har varit igång sedan 6.45 imorse, dvs i ganska exakt 21 timmar. Först flera långa timmars shoppande, och sedan massa hoppande (utan s) på dansgolvet. De är värda några timmars horisontellt läge nu.

Bona nit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0