Dags för katalanska

Ikväll börjar min katalanska klass igen. Ingen har ringt och berättat det för mig, utan jag fick höra det av en annan tjej från kursen som jag träffade på gatan i förra veckan. Dålig stil av dem. Men det ska bli kul i alla fall, kanske jag lär mig lite mer. Jag har inte ens öppnat böckerna sedan förra kursen slutade, men jag har inte glömt bort något sedan sist. Hoppas jag.

För övrigt har det varit en helt normal dag. Tyvärr lite halvdåligt väder med både blåst och lite regn. Ingen höjdare direkt. Jag som vill ha sol och värme! Fast resten av veckan ska förhoppningsvis bli bra, och om man ska tro Internet så kan det bli över 20 grader nästa vecka. Ja, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0