Hej då för en stund

4.33 vaknade jag och kunde inte somna om. Detta därför jag dels var kissnödig, vilket var ganska lätt att ordna med, och dels för att jag var hungrig. Det enda i matväg jag hade i mitt rum var choklad, och det hade jag ingen lust att sätta i mig halv fem på morgonen.

Så sedan dess har jag varit mer eller mindre vaken. Men jag gick inte upp förrän 5.45 som jag planerat i alla fall.

Strax bär det av mot Sabadell med Pappa Felip. Just nu mår jag lite halvt illa, och jag hoppas det bara beror på den tidiga morgonen och stressen det medför att inte få sova ordentligt. Jag återkommer antingen på Barcelonas flygplats eller i Malmö.

Kommentarer
Postat av: Mammica

Flyg försiktigt och hör av dig när du kommit till Malmö!

2011-03-18 @ 07:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0