Hjälp!

Vi har ett stundande problem. Hon heter Moder Natur.

Hela den här veckan har hittills varit väldigt fin och solig, men imorgon, lördag, dagen D, Karnevaldagen, ska det regna!

Regnar det blir det hela inställt, vilket är katastrofalt. Nästa helg är jag i Malmö, så om karnevalen flyttas en vecka framåt missar jag den! Så kan det bara inte sluta!!

Därför måste ni allihopa hålla alla tummar ni har att tillgå för att karnevalen blir av imorgon. Regn eller inte, det spelar mig ingen roll, bara den blir av! Jag behöver er hjälp!

Kommentarer
Postat av: Mammica

Jag tror faktiskt att det är något lite mer katastrofläge i Japan än i Katalonien just nu...

2011-03-11 @ 13:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0