Slö söndag

Vad skönt det var med en dag i ensamhet. Imorgon är jag också ensam, vilket var länge sedan. Förra veckan var Pappa Felip hemma eftersom hans skola hade sportlov då, och veckan innan var ju barnen lediga. Så nu är det tillbaka till det gamla vanliga.

Jag saknar dock några saker som jag lämnade kvar i Ninas bil - min jacka, min väska och mina stövlar. Plus att jag antagligen slarvat bort mitt paraply. Klant-Anna. Jag hade hoppats få tillbaka mina saker idag, men hon har inte hört av sig trots att jag smsat henne. Jag har inget direkt akut i väskan så får jag den bara imorgon blir det nog bra. Och jag har hennes gummistövlar också.

Klockan är inte speciellt mycket, men jag tror faktiskt att jag ska krypa till kojs snart. Jag sov ju inte specellt mycket inatt, och nu idag har jag bara vilat ett par timmar. Jag planerar att vakna i tid imorgon för att kunna njuta av det tysta huset så mycket som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0