Tyck till!

Nu ska vi se om ni har några åsikter angående mina kläder inför helgen. Vad tycker ni jag ska köra på?


1. Den svarta långklänningen, tillhörande Mamma Maria, med mina egna fula stövlar. Klänningen i sig är fin, men frågan är om det egentligen är en så bra kombination?




2. Svarta leggings, svart linne och blommig kjol. Även detta tillsammans med stövlarna eftersom det är det enda jag har som jag eventuellt kan komma undan med. Kanske en bättre kombination?




Ingen av blderna gör ju kläderna rättvisa, men ni får i alla fall en idé om hur alternativen ser ut. Så, vad tycker ni?? Jag själv känner mig nog bekvämast i tvåan, men jag vill ha era åsikter ändå.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tycker båda var fina. :) Men nr 2 passar bättre ihop med stövlarna tycker jag.

2011-03-17 @ 15:48:18
URL: http://jeemelie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nr 2 tycker jag också :)

2011-03-17 @ 19:16:08
Postat av: Lollo

ja jag gillar nog 2 bäst och tycker nog också det går bäst med stövlarna!

2011-03-17 @ 19:22:06
URL: http://lizinamerica.blogg.se/
Postat av: Mammica

Nr 2. Lång klänning och stövlar var ingen hit.

2011-03-17 @ 19:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0