Hej, och hej då

Jag vet, jag är en hemsk människa som inte uppdaterar i tid!

Faktum är att det är så länge sedan jag bloggade att jag nästan glömt bort hur man gör. Och för att råda bot på detta har jag gått och skapat en helt ny blogg! Länken till det får ni strax, jag tänkte först och främst ta vid där jag slutade förra gången.

Jag tog den nya finska au pairen på rundtur i samhället. Både till fots och i pappans bil. Hon var trevlig och lätt att prata med, och jag introducerade henne till Alva och en av killarna i gänget så att hon lättare skulle anpassa sig till livet i Katalonien. Och det kan jag säga att det verkar det som att hon gjort, om man dömer av bilderna hon lagt upp på Internet. Kul, kul!

Egentligen finns det väl hundra andra saker som kan berättas om den sista helgen, men det är så länge sedan att det i princip är preskiberat vid det här laget. Därför lägger jag ner det här för stunden. Ni finner mig numera på http://mittlivimitten.blogg.se Frågan är väl bara hur aktiv jag lyckas vara där, och ännu viktigare, hur intressant jag lyckas bli. Vi ses där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0