Oj då

USB-minnet hittades. Bakom mina katalanska ordböcker! Inte illa inte.

Nåja, nog om det. Det var nog bara B som var intresserad av att veta att det hade kommit till rätta igen.

För er andra kan jag nämna att dagen slutade ganska lugn och fin. Barnen var visserligen sina vanliga ganska högljudda jag, men inga större utbrott eller andra upptåg under kvällen. Jag har börjat fundera på vad jag ska ha med mig till Malmö i helgen.

Temat för kvällens partaj är "dansvänligt", vilket ju kan innebära i princip vad som helst. Men vi fick även en bifogad liten film på cheferna som dansar ballroom (kommer dock inte ihåg vilken dans det var). Så frågan är: svart långklänning lånad från Mamma Maria eller kort svart kjol med blommor på och leggings, med ett svart linne till? Och skor? Jag har ju inga skor som går att ha till något egentligen! Ett nytt problem som just slog mig! Hjälp! Man kan ju inte ha svarta platta stövlar till något. Eller bruna låga med klack. Eller svart/vit/rosa gympaskor. Uschanimej.

Kommentarer
Postat av: Sara

Känner igen skoproblemet!!! Har samma problem till helgen när vi ska ut och fira Marre. Inatt kom det snö också.. jag som tänkte ha mina sommarpartyskor.. får se hur det blir med det ;) Hoppas ni får skoj!

2011-03-18 @ 08:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0