11 augusti

Idag fyller jag år. För den som ville veta det. Men det känns inget speciellt. Ett år kvar som tonåring, sen är den man burkar kalla glada ungdomen förbi. Vet fortfarande inte vad som händer ikväll. Jag är egentligen inte speciellt sugen på att festa. Speciellt inte om det vankas regn och åska ikväll igen. Men jag har inte festat sedan studenten, alltså över två månader sedan. Så egentligen är det på tiden att något händer. Måste ju dessutom fira att jobbet äntligen är slut.

På tal om jobbet. Igår var ju sista dagen, men jag fick inte tillfälle att säga hej då till alla. Vilket kanske var lika bra. Men jag träffade en utav kvinnorna som jobbar där på Konsum samma eftermiddag. Och kommer antagligen att se fler utav de stackare som är fast där. Så några tårar blir det definitivt inte.

Över till en helt annan sak: I onsdags slog jag rekord i antal unika besökare på den här bloggen. Tack alla mina läsare! Ni har varit och nosat på gränsen till nytt rekord ett tag, och i onsdags bestämde ni er visst  för att logga in samtidigt. Fast jag vet ju inte om det var alla, haha. Det är lite kul att se hur många besökare man har, även om jag till stor del skriver för min egen skull. Kul att ha som minne kanske. Har slarvat bort min riktiga dagbok, tänk om den hamnat i orätta händer. :/ Men aja, nu har jag en månad kvar här hemma, och planerar att rensa ordentligt, så då kanske den dyker upp.

Idag åkte förresten en av mina läsare till Schweiz som au pair. Jag önskar dig all lycka och att det blir en oförglömlig tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0