Barnpassning vid sjön

Idag var jag och övade på min barnpassning. Saras lillasyster och min lilla granne ville att jag skulle följa med dem till sjön och bada. Ungarna är snart 9 och 10 år gamla, så de är lite äldre än dem jag kommer att ha hand om i Spanien, men jag övar mig gärna på dem. Haha. :) De skötte sig rätt bra, de små liven, och de fullkomligt älskar mig. Det gjorde visserligen myggorna också, men dem hade jag gärna varit utan. Tre myggbett fick jag, kliar så jag håller på att bli tokig, men jag är duktig och kliar inte tillbaka, då brukar de försvinna fort av sig själva.


På hemvägen blev grannen sur på lillasystern, men Anna lyckades göra så det gick över. Bra med lite övning som sagt.

Det här blir för övrigt mitt fjärde inlägg för idag, jag har visst haft en massa strunt att babbla om idag. Snart är det vegetarisk lasagne som står på schemat, mumsigt värre.


Kommentarer
Postat av: Sara

Du ärså duktig sååå:D

2007-08-05 @ 19:55:22
Postat av: rosflickan

Duktig du är =)
Och vegetarisk lasagne, fy 17 vad gott... nu blev jag sugen :S :P

2007-08-06 @ 00:14:45
URL: http://tusenrosor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0