Don Juan DeMarco

Jag har drabbats av akut Johnny Depp sjuka. Jag bara måste se Don Juan DeMarco! Lillebror har haft den inspelad på VHS, men bandet är puts väck, den kan möjligtvis finnas i vårt andra hus, och direkt när mamma kommer hem från stan ska vi åka dit (jag skulle kunna åka nu på stört själv, men måste tänka på miljön, så jag låter bilen stå för tillfället)! Den finns inte att köpa någonstans över huvud taget. Inte cdon, inte ginza, inte tradera, inte blocket. Det enda stället där det över huvud taget kom fram information var på discshop, där det stod:

Utgått hos filmbolaget.
Går ej längre att köpa.

Snacka om kalldusch rätt i nyllet. Vad in i glödheta ska jag ta mig till?? Dessutom har min käre fader tagit upp en hel drös av mina och mammas VHS-filmer till andra huset, så jag kan inte heller kolla på Chocolat, som jag också vill se! Moulin Rouge var också ett förslag (även om inte Johnny är med i den..) men även den finns inte hemma! Guuud vad frustrerande!! Jag får väl titta på Gilbert Grape, eller From Hell, eller varför inte Pirates som jag redan sett 500 gånger. Men jag vill se Don Juan DeMarco!!!

Kommentarer
Postat av: Tinnish

hmm... internet *host*

2007-08-18 @ 00:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0