Dumma ensamhet

Jag fryser, har ont i huvudet och tänker alldeles för mycket, kan det bli bättre?

Man bör ta dagen som den kommer, och inte oroa sig för mycket, men det är minsann lättare sagt än gjort.

Kanske borde sova, få lite vila och ta det lugnt.

Imorgon har jag tänkt göra lussekatter igen, förhoppningsvis blir de lika bra som förra gången. Så jag kan ge Luc en påse att ta med sig hem som minne av mig ett tag. Jag vet redan att hon planerat att köpa ett par örhängen till mig (hon kollade igår om jag hade hål i öronen). Gud, jag kommer sakna henne. Vem ska jag nu lyssna på problem av, och vem ska jag kunna babbla engelska med på rasterna så lärarna blir galna på oss, och vem ska jag kunna flumma halvt ihjäl mig med, även det så lärarna får säga till oss när det blir för mycket.

Mina läsare får ha överseende, jag kommer skriva om Luc fler gånger innan hon åker, det är jag säker på. Tyvärr kan hon ju inte läsa det här, men hon vet att jag kommer sakna henne. Dumma Luc som lämnar mig med alla knäppgökar och dissande människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0