Julklapp?

Någon har skickat ett paket till mig. Vad är nu detta för något? Jag är jättenyfiken, men tyvärr får jag inte reda på vad det är tidigast i morgon. Om man tar det från början: Alldeles nyss kom Pappa Alv hem och han hade ett papper (antaglien hade det varit med posten och städerskan lagt det på hans skrivbord) till mig. Det var ett paket som var till mig, de hade tydligen försökt lämna det idag eller något, fattade inte riktigt. I vilket fall fanns det ett telefonnummer på lappen som Mamma Alv ringde upp. Cristian hette människan, och han kommer i morgon istället. Och nu kom Pappa Alv och sa att antagligen hade de förväxlat det hela, för Familjen Alvs postlåda är vid deras andra hus här nedanför. Så, i morgon får jag förhoppningsvis reda på vad det hela handlar om, om ingen där ute känner sig träffad? Vem har skickat ett paket till mig??

Kommentarer
Postat av: Mammica

Så spännande! Trodde det var tre konumgar och inte jultomten som kommer i Spanien.

2007-12-12 @ 20:52:15
Postat av: Sara

SPÄNNANDE!!! :D:D

2007-12-13 @ 07:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0