Sista raderna

Nu är jag i princip klar inför min sydspanska resa imorgon. Allting är framlagt och halvnerpackat, det som fattas hänger fortfarande på tork där nere eftersom jag tvättade det innan idag. Så nu ska jag gå och nana hade jag tänkt. Hade velat sova mer den här helgen, var så trött idag så jag tog mig en liten tupplur innan skolan började, dvs vid ca 8.35-8.45 någonting. Satt och skulle göra läxor och när jag var hyfsat klar lade jag mig med armarna på bordet med huvudet på sne och snarkade en stund. Var hela tiden rädd att någon skulle komma inrusande i klassrummet och se mig sova, men den som "väckte" mig var E, och jag hörde när hon kom, så det var ingen fara. Men, men, nu sängen för min del i alla fall! Tjillevippen!


Kommentarer
Postat av: Linn

Vad roligt att àka till Sevilla! Är riktigt avis! Ha en trevlig helg:)

2007-12-06 @ 14:08:43
URL: http://darlingcherry.blogg.se
Postat av: Emily

Det verkar som att de gamla takterna att sova i skolan sitter i! :P

2007-12-07 @ 20:07:30
URL: http://emsypemsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0