"Sov"morgon

Hej hopp och god morgon!

Jag vill egentligen inte till skolan idag heller, men det ska jag ändå. Provet kommer bli det värsta i världshistorien eftersom jag inte kunnat koncentrera mig på lektionerna, plus att jag har missat en hel dags genomgång. Men, men, det är bara ett enda prov, okej två stycken, men det räknas inte.

I vanliga fall hade jag och Mamma Alv varit på väg upp för berget på väg till tågstationen vid den här tiden, men när jag satt och sminkade mig kom hon och sa att jag måste åka själv idag, eftersom hon måste med barnen till skolan. Det innebär att jag kan åka en halvtimme senare, vilket i sin tur innebär att hade jag vetat detta igår, hade jag kunnat SOVA en halvtimme längre. Men nu är det inte så mycket att göra åt, kanske ska ta och slänga en blick i mina spanskanteckningar istället. Fast orka bry sig just nu. Skönt att det bara är två dagar kvar den här veckan, och sen bara en vecka kvar tills det är Sverige på menyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0