Torsdag i Sverige

Besöket hos tandläkaren gick bra. Hon sa att jag antagligen inte skulle få problem om jag sköter det ordentligt, och hon visade mig en liten specialtandborste som hon tyckte att jag skulle köpa. Så, när jag frågar sköterskan som tog kort på min tand hur mycket den kostar sa hon att de bjuder på den. "Se det som en nyårspresent." Kan det ha berott på att hon tidigare frågade om jag var doktorns dotter? Är det sådana förmåner man får när man är kändisbarn? Haha.

Tog en tripp genom samhället där också. Kändes lite halvkonstigt måste jag säga. Köpte i alla fall upp mitt över 4 år gamla presentkort. En tröja blev det, den var egentligen för dyr, men när jag bara behövde betala 57 kr för sen tyckte jag att jag kunde köpa den ändå.

En lugn dag idag, ska se om jag kan läsa lite Harry Potter, läste den sista när den kom ut på engelska, men har inte läst den på svenska än, så tänkte göra det. Men jag fick en bok, Äcklig, i julklapp som jag läste ut först. Den är i samma stil som Pojken som kallades Det, fast det handlar om en flicka. Gillar man den typen av böcker så tycker jag att Äcklig är läsvärd. Jag blir så illa berörd av att läsa hur mammor kan behandla sina barn, och hur barnen trots misshandeln lyckas ta sig upp. Var bara det jag ville tillägga.

Kommentarer
Postat av: linda

Den läste jag precis innan jag åkte från Schweiz, om det nu är samma.. Ugly av Constance nånting. Skitbra tycker jag =D

2007-12-27 @ 21:30:52
URL: http://angelinside.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0