Spanien, here I come!!

Nu är det i princip bestämt!! :D Det blir familjen Alv!! :D De lät jättetrevliga i telefonen och de såg fram emot att få ha mig hos dem. Guuuud så nervös jag är nu. Det märks antagligen rätt väl på det här inlägget. Ska kolla på flygbiljetter så snart som möjligt, orkar nog inte ikväll, måste gå och lägga mig i tid, kommer ju inte kunna somna direkt. Jag åker någon gång i början av september, vilket datum beror på när det billigaste flyget går. Det spelade inte så stor roll för dem nämligen. Men spanskakursen började i oktober, så det var bra om jag kom lite innan så kunde de visa mig runt och allting.

Jag undrar lite vad jag har gett mig in på, men förhoppningsvis kommer det bli underbart. Guuuud vad spännande! Vilket äventyr det kommer bli!! :D

Risken finns att jag kommer uppdatera det här i morgon om jag orkar, med fler detaljer. Just nu är jag för uppe i varv för att koncentrera mig. Wiee. Spanien, here I come!! :D


Kommentarer
Postat av: rosflickan

GRATTIS!!!! Jag är så glad för din skull.. jag fattar exakt vad du menar med nervositeten! Det var skönt att läsa att deras f.d. au pair inte kunde någon spanska men att det funkade ändå, eftersom jag inte kan nån tyska och hoppas att det ska funka ändå...
Det kommer säkert gå superbra! Grattis igen!!

2007-07-05 @ 17:01:12
URL: http://tusenrosor.blogg.se
Postat av: Sara

Gud vad kul!!!!:D:D:D

2007-07-05 @ 19:40:22
Postat av: Sara

Inget nytt snart?:D

2007-07-07 @ 20:46:50
Postat av: Emily

Grattis!! :D Uppdaterar mig om ditt liv nu ;)

2007-07-13 @ 12:48:52
URL: http://emsypemsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0