Brittiskt i solen

Nu tänkte jag berätta vad som hänt idag, det går nämligen rätt fort skulle jag tro.


Det dagliga mailet var som vanligt ointressant. Det fanns visserligen en spansk familj med i listan, men inget som jag nappade på.


Jag har dock fått en förfrågan från en ensamstående mamma i södra Spanien. Familjen är ursprungligen brittisk och består förutom mamman av en flicka och en pojke (som är 10 och 12 år, vem som är vad vet jag inte). De verkar rätt okej, men problemet är att de inte är spanska i grunden. Då förlorar jag chansen till att uppleva äkta spansk kultur, så jag vet inte riktigt vad jag ska svara. Tror jag väntar några timmar innan jag bestämmer mig. Beslutsångest som vanligt, man måste väga för- och nackdelar mot varandra hela tiden. Men jag vill ju ha lite action, och då är det sånt här man får stå ut med. Haha. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0