Glädje upp, glädje ner

Gick upp för ungefär en tre kvart sedan, startade datorn det första jag gjorde, som alla andra dagar. Är inte detta ett tecken på beroende så vet inte jag vad beroende är, men det positiva är i alla fall att jag är fullt medveten om det, plus att jag kan sluta med det om jag bara vill (precis detta utlåtande har jag hört ska vara ett ännu större tecken på beroende).

Loggade först in på min msn-mail där jag glatt upptäckte att jag fått mail från facebook.com och en vännerförfrågan från en gammal jobbarkompis från 2005. Det du! Efter att ha bekräftat hennes förfrågan loggade jag snabbt in på min seriösa mail och glädjen dog ut. Inte ett enda mail. Surt som sura remmar, eller något i den stilen. Det blir helt enkelt att fortsätta kolla var 10:e sekund för att se om något händer. Men först ska jag logga in på tre av mina fyra medlemssidor. Något kan ju faktiskt hänt där också. Nya familjer som tillkommit som man kan terrorisera lite kanske. Vem vet? Uppdatering lär komma under dagen, om det nu händer något intressant vill säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0